« چهار جمله پر بارارزش عقل و ادب و مشورت »

بیانیه مدرسه و موسسه آموزش عالی حوزوی زینبیه کرج در محکومیت اقدام نشریه‌ی فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم

 

اساتید، طلاب و کارکنان مدرسه و موسسه آموزش عالی حوزوی زینبیه کرج در محکومیت اقدام نشریه‌ی فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم، بیانیه زیر را صادر کرد.
 
بسم الله الرحمن الرحیم
بَعَثَ اللَّهُ سُبْحَانَهُ مُحَمَّداً رَسُولَ اللَّهِ صلى الله عليه و آله لِإِنْجَازِ عِدَتِهِ وَ تمام نُبُوَّتِهِ مَأْخُوذاً عَلَى النَّبِيِّينَ مِيثَاقُهُ مَشْهُورَةً سِمَاتُهُ كَرِيماً مِيلَادُهُ وَ أَهْلُ الْأَرْضِ يَوْمَئِذٍ مِلَلٌ مُتَفَرِّقَةٌ وَ أَهْوَاءٌ مُنْتَشِرَةٌ وَ طَرَائِقُ مُتَشَتِّتَةٌ بَيْنَ مُشَبِّهٍ لِلَّهِ بِخَلْقِهِ أَوْ مُلْحِدٍ فِي اسْمِهِ أَوْ مُشِيرٍ إِلَى غَيْرِهِ فَهَدَاهُمْ بِهِ مِنَ الضَّلَالَةِ وَ أَنْقَذَهُمْ بِمَكَانِهِ مِنَ الْجَهَالَةِ
خداوند، محمّد- درود خدا بر او و خاندان مطهرش باد- را به رسالت برانگيخت، و نويد او به ظهور خاتم تحقّق يافت، و نبوّت به اوج كمال نشست. محمّد (ص) آخرين حلقه رسالت بود و رسولان پيشاهنگ، طليعه طلوع او بودند. سيماي محمّد (ص) زبانزد بود و انسان چشم انتظار او.در هنگامه‌ی طلوع اسلام، پريشاني و نابساماني همه جا سايه‏ گستر بود، و ملّتهاي روي زمين در اسارت تفرقه، آرزوهاي پراكنده، و آيينهاي ياوه‏ بودند: گاه خداي را به آفريدگانش مانند كرده، و يا صفاتي دور از ساحت قدسش بدو نسبت داده، و يا بر آستان غیرخدا سر نهاده بودند. پس خداي عزيز به نور خاتم، آنان را به راه آورد و به بركت او از ناداني رهاند.
(نهج البلاغه- خطبه یک)

خدای متعال را شاکریم که ما را از امت رسول گرامیش محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم که سرور رسل و برترین انبیاست، قرار داد و محبت اهل بیت معصومش علیهم آلاف التحیه و الثناء را با گل وجودی ما سرشت.
از این که بعد از بیش از ۱۴۰۰سال از طلوع اسلام ،وجود مقدس پیامبر اکرم مورد هجمه‌‌ی بی دینان و یاوه گویان است، نشان ازعجز دشمنان اسلام در برابر شخصیت بی بدیل آن یگانه‌ی عالم است.
تجربه‌ی ۱۴ قرن نشان داده است که هرچه طواغیت عالم و ایادی شیطان تلاش کردند حجابی بر چهره‌ی نورانی پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) بیفکنند جز رسوایی شان، ثمری نبردند و بیش از پیش، این آفتاب روشن در عالم درخشید و محبت و ارادت انسان های آزاده‌ی جهان جذب مغناطیس وجود مبارکش شد.
اقدام موهن و نفرت انگیز نشریه فرانسوی در اهانت به این وجود مقدس که با حمایت طاغوت و سردمداران مستکبر عالم و بالاخص دولت فرانسه و با بهانه‌ی واهی و عوام فریب آزادی بیان، صورت گرفته است، از طرف عموم انسان های حقیقت جوی عالم به اقتضای فطرت پاکشان، محکوم است؛ تا چه رسد به مسلمانان عالم و پیروان و عاشقانش در ایران اسلامی.
طلاب مدرسه علمیه و موسسه آموزش عالی حوزوی زینبیه کرج همصدا با مسلمانان جهان ،این اقدام شنیع را به شدت محکوم نموده و خواستار مجازات مسببان آن است تا دیگر دنیا ،شاهد این اقدامات رذیلانه نباشد. و از دولت محترم جمهوری اسلامی ایران و وزارت خارجه می‌خواهیم مراتب اعتراض شدید ملت ایران را در این خصوص به دولت فرانسه ابلاغ نمایند.


اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا
۲۰شهریور ۱۳۹۹

   یکشنبه 23 شهریور 1399


فرم در حال بارگذاری ...

 << < اردیبهشت 1403 > >>
شن یک دو سه چهار پنج جم
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
جستجو
ذکر ایام هفته
آمار
  • امروز: 120
  • دیروز: 211
  • 7 روز قبل: 3644
  • 1 ماه قبل: 7483
  • کل بازدیدها: 171136
نماز حاجت