« صدقهرهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار مدال‌آوران بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ »

خود را آماده کرده اید؟ آیا ظهور انجام گرفته است؟

در دیدار جمعی از بزرگان با آیت الله حسن زاده آملی سوال شد آیا ظهور نزدیک است؟ ایشان فرمودند: شما کجایید؛ ظهور انجام شده است. همه با تعجب گفتند: چجوری؟ گفتند: در زمان طاغوت آیا شما اجازه نماز جمعه، دعای کمیل و ندبه دعای عرفه و اعتکاف علنی و کشوری و جهانی داشتید؟  شما راهپیمایی مرگ بر استکبار و ظالمین داشتید. راهپیمایی و شعارِ برائت از دشمنان مهدی داشتید. مگر شما آرزوی زیارت قبر مولا علی و امام حسین رو نداشتید. 

جنگی شد مردانه ایستادید شهید دادید خدا مزدتان رو نداد آیا زمان ظهور مهدی فاطمه نمیگه «ان المهدی ابن الحسین» حسین رو کی می شناخت؟ 

چگونه الان از تمام دنیا حرکت می کنند در اربعین حسین؟ اینها همه سربازان ظهور هستند. روزی یک بزرگ مردی چون امام خمینی بود و یک دنیا کفر و ظلم اما امروز امام خمینی(ره) را در سیمای امام خامنه ایی می بینیم، صدای ظهور به گوشتان می خورد؟
مانور سپاه امام زمان(عج) را در اربعین می بینید؟ 

مانوری که هشدار دهنده یک عملیات بزرگ است و این سپاه نیروهای خود را از اقصی نقاط جهان فراخوانده!! و حتی مسیحیان هم در این مانور بزرگ حضور دارند. جز این است که این واقعه به ما می گوید که عیسی مسیح هم ظهور می کند و سپاه امام زمان(عج) و حضرت عیسی(ع) یکی است؟

فتنه عظیم داعش را ساختند. اما داعش هم نابود شد و نتیجه آن تشکیل سپاه مردمی امام زمان(عج) در منطقه بود به نحوی که هیچ وقت چنین‌ سپاه عظیمی شکل نگرفته بود و مرز های اسرائیل را لمس نکرده بود. تاریخ کجا در خاطرش هست که اسرائیل اینگونه در زندان خودش محبوس شده باشد و محاصره شده باشد؟

پرچم های سیاه خراسانی خیلی وقت است که رسیده است به مرز های اسرائیل، همان پرچم هایی که مدافع حرم و حریم امام حسین(ع) هستند و سیاهی شان را از غم حسین بن علی گرفته اند. امروز روزی است که تاریخ اسرائیل به خود ندیده و از غزه و لبنان و سوریه تحت فشار قرار دارد و فقط در انتظار دستور حمله هستند!

تنش بین آمریکا و اروپا به حدی بالاگرفته که حرف از ارتش اروپایی و دفاع در برابر تهدیدات آمریکا زده می شود! روابط بین آمریکا و چین و آمریکا و روسیه به شدت تیره و تار است و حتی امکان درگیری نظامی وجود دارد.

از طرفی اقتصاد آمریکا با بدهی های کلانش عملا فرو پاشیده و درگیری ها اختلافات در این کشور زیاد شده و کاهش شدید بودجه نظامی داشته اند  این خود دلیلی نیست که به پایان اسرائیل نزدیک می شویم؟ و حامی اصلی اسرائیل توانایی و شرایط کمک به این غده سرطانی را ندارد؟ و نتیجه آمریکا هم‌ چیزی نخواهد بود جز فروپاشی و تبدیل شدن به ایالات نا متحده که مصادیق این ادعا را هم می توانید در تهدید اخیر ترامپ ببینید که گفته بودجه کالیفرنیا را قطع می کند. یعنی اولین جرقه جدایی کالیفرنیا و منتظر باشید و ببینید که ایالات متحده به ایالات نا متحده تبدیل می شود.
سیستم‌سرمایه داری و لیبرال که دوران سقوط خود را هم می بیند بسیاری از مردم جهان را تحت فشار قرار داده و همه مردم  خواستار گذر از این‌شرایط و اتفاقی انقلاب گونه هستند!

در اکثر نقاط جهان پرچم‌ شیعیان برافراشته شده است و این پرچم آن چنان بالا رفته که به فکر سرکوب آن هستند که نمونه های آن را در حمله به شیعیان در یمن کشمیر و نیجریه را می بینیم و پرچم هایی که در کشور های اروپایی و آمریکایی با نام مقدس امام حسین(ع) برافراشته شده اند و عاشورا و اربعین اوج اقتدارشان است.

و کل جهان یک صدا حسین (ع) را صدا می زند و آمادگی بیعت با امام زمان(عج) را به نمایش می گذارند. یمن کشور زمینه ساز ظهور به پایان جنگ خود نزدیک می شود و ظهور سید یمانی را باید شاهد باشیم و خون مردم یمن و مظلومیت شان چهره خبیث آل سعود را نمایان کرد و زمینه نابودی این حکومت فاسق و آزادی حرم های شریف فراهم‌شده شده است تا صدای مهدی صاحب الزمان را از مکه بشنویم.

اختلاف در دربار سعودی رو به اوج گذاشته از دستگیری شاهزادگان عربستانی گرفته تا مهره سوخته شدن بن سلمان برای آمریکا در جریان قتل خاشقچی و بر سر زبان افتادن ولیعهد های دیگر که این خود یعنی اختلاف و درگیری های بیشتر در عربستان روسای بسیاری از کشور های جهان از جمله روسیه رو به رهبر ایران آورده اند و در دیدار های خود از علاقه شان و حمایتشان نسبت به ایشان می گویند. 


موضوعات: امام زمان (عج)
   دوشنبه 12 آذر 1397
نظر از: غلامرضا ملک نژاد [بازدید کننده]
غلامرضا ملک نژاد

باسمه تعالی
مراتب فوق مورد تأئید است.لیل۱۴۰۱/۳/۱۳
والسلام.

1401/03/13 @ 04:44


فرم در حال بارگذاری ...

 << < اردیبهشت 1403 > >>
شن یک دو سه چهار پنج جم
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
جستجو
ذکر ایام هفته
آمار
  • امروز: 2304
  • دیروز: 226
  • 7 روز قبل: 1056
  • 1 ماه قبل: 4833
  • کل بازدیدها: 168100
نماز حاجت