« برگزاری دوره مهارت افزایی « جهاد تبیین»برگزاری اولین نشست همایش طلیعه »

به گزارش معاون فرهنگی موسسه آموزش عالی زینبیه نشست دوم همایش طلیعه حضور با عنوان «چشم اندازطلبگی» و سخنرانی سرکارخانم حاتمی و حضور طلاب پایه اول سطح دو برگزار گردید.

خانم حاتمی ضمن تبریک به مناسبت آغاز سال تحصیلی گفت: چشم انداز طلبگی و  حوزه این است که تا زمانی که قادر هستند می بایست به مردم و جامعه خدمت کنند. شما که راه طلبگی را انتخاب کردید، یک لطف و عنایت حضرت صاحب الزمان(عج) بدانید.

وی افزود: در طول دوران تحصیل سعی کنید نهایت استفاده را ببرید، کسی که راه علم و دانش را انتخاب کرده  بهترین مسیر را برگزیده است.

معاون پژوهش تاکید کرد: اولین فایده طلبه بودن، خودسازی است که اگر در این مسیر موفق باشید می توانید گام دوم را بردارید و آن  تاثیر بر روی افراد خانواده است تا بتوانید مادر موفق یا فرزند موفق باشید چرا که  شما نماینده حوزه در خانواده و در جامعه هستید.

 خانم حاتمی گفت: در دوران تحصیل باید مهارت هایی را کسب کنید تا بتوانید در جامعه موثر واقع شوید. خوب درس بخوانید، علاقه خود را شناسایی کنید تا در عرصه خدمت موفق باشید.

وی اذعان کرد: به درس های دوران تحصیل خود  اکتفا نکنید مطالعه غیر درسی داشته باشید چشم انداز طلبگی سه مورد است : تدریس پژوهش تبلیغ از ابتدای طلبگی هدف خود را شناسایی کنید، حتماً برنامه‌ریزی داشته و همچنین  در همه موارد مطالعه زیاد داشته باشید و  اطلاعات خود را به روز کنید.

خانم حاتمی افزود: اکنون عرصه  دیجیتالی ست باید کار با نرم‌افزار را بدانید در دوران تحصیل حتماً شما به منابع تفسیر نیاز پیدا خواهید کرد و از نرم افزارهای مختلف می توانید به کتب تفسیری دسترسی پیدا کنید.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: افراد موفق خدمات شایانی به اسلام کردند، خلا هایی که در آموزش و پرورش وجود دارد طلاب می توانند آن را تکمیل کنند چرا که طلاب از لحاظ علمی طلاب قوی تر از دانشجویان هستند. طلاب همچنین می توانند وارد طرح امین مدارس، ارگان دولتی مثل سپاه، دفاتر حقوقی و ثبت اسناد رسمی، وکالت و دادگاه ها شوند.

خانم حاتمی در خاتمه گفت: سعی کنید رزومه پژوهشی خود را بالا ببرید، طلبه ای موفق خواهد بود که  قدرت بیان خود را بالا و از فرصت ها نهایت استفاده را ببرد.

 

 

   دوشنبه 28 شهریور 1401


فرم در حال بارگذاری ...

 << < اردیبهشت 1403 > >>
شن یک دو سه چهار پنج جم
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
جستجو
ذکر ایام هفته
آمار
  • امروز: 1
  • دیروز: 226
  • 7 روز قبل: 1056
  • 1 ماه قبل: 4833
  • کل بازدیدها: 168100
نماز حاجت